







Алматы — Қазақстанның ірі мегаполисі, мұнда тұрғындардың көпшілігі метро қызметін пайдаланады. Алматы метрополитенінің жұмысын тереңірек зерттеу мақсатында біз пойыздардың жиналатын орнына, яғни электрдепоға бардық. Бұл ғимарат Беларусь көшесінде орналасқан және мұнда 15 пойыз құрамының қызмет көрсетілетіні белгілі.
Электрдепода жұмыс қарқынды. Ғимараттың бірінші қабатында пойыздардың құрамы орналасқан, ал біз метро машинисі Қайрат Оразовпен кездесу мүмкіндігіне ие болдық. 44 жастағы Қайрат Оразов он жылдан астам уақыт бойы метро саласында еңбек етіп келеді. Ол Шығыс Қазақстан облысының Аягөз ауданында дүниеге келген, мектепті сол жерде тәмамдап, 2006 жылы Ақтоғай станциясында жұмысқа кіріскен.
2017 жылы Алматыға көшіп, метрополитенде жұмысқа орналасқан. Қайраттың айтуынша, Алматы метросы түнгі уақытта да жұмыс істейді, бірақ машинистердің жұмыс уақыты одан да ерте басталады. Күндізгі кезек таңғы 9-дан кешкі 17-18-ге дейін созылса, түнгі кезең 17-18-ден 00.00-ге дейін жалғасады. Түнгі 00.00-де вагондар депоға кіргізіліп, тексерістер жүргізіледі.
Алматы метросы жолаушыларды таңертеңгі 6.20-дан бастап тасымалдайды. Түнгі жұмыс аяқталғаннан кейін машинистер 4 сағат демалып, таңғы 4-5 арасында қайта жұмысқа кіріседі. Олар міндетті түрде медициналық тексерістен өтеді, денсаулық жағдайы бақылауда болады.
Метро желісінде күн сайын 11 пойыз жүреді, ал үш пойыз резервте сақталады. Машинистің жұмысы өте жауапты, себебі олар жолаушылардың қауіпсіздігіне жауап береді. Бөлмеде бейнебақылау камералары бар, олар қауіпті жағдайларды бақылауға мүмкіндік береді.
Машинистердің жұмыс уақыты күндізгі кезек үшін 7-8 сағат, ал түнгі кезек үшін 10-11 сағатты құрайды. Әр бекетте пойыздарға 30 секунд беріледі, оның 15 секунды есіктерді ашып-жабуға, ал 15 секунды жолаушыларды күтуге арналған. Алматы метросы — қала тұрғындарының өмірінде маңызды рөл атқаратын көлік жүйесі.